تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

تاثیر کرونا بر تولید تخت بیمارستانی

شرکت صحرایی با توجه به شرایط ویژه کرونای موجود و در راستای تحقق برنامه تحول نظام سلامت کشور اقدام به افزایش تولید تجهیزات هتلینگ بیمارستانی اعم از تخت بیمارستانی، برانکارد، تخت های ویژه، ترالی، معرفی تخت CPR، تخت ماساژ، تخت معاینه، لاکر و … نموده است.

این تجهیزات با بهره گیری از دانش، تجربه، نوآوری، خلاقیت و تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. صنایع صحرایی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان گرامی و تقاضای موجود بازار به مرحله تولید تخت بیمارستانی به صورت انبوه رسیده و محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه می نماید.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی ABS - تخت بیمارستانی برقی - تخت بیمارستانی سه شکن

مشخصات تخت بیمارستانی صنایع پزشکی صحرایی

تخت بیمار، جهت رفاه حال بیماران طراحی و تولید می شود. امروزه بسیاری از افراد از تخت بیمارستانی در منزل و به منظور ایجاد یک محیط راحت برای بیمار استفاده می نمایند.

تخت ها را می توان با توجه به نوع مواد تولیدی به تخت بیمارستانی تولید شده با مواد ABS، تخت خواب های از جنس استنس استیل، تخت های فولادی ضد رنگ، تخت های پلاستیکی یا تمام فلزی تقسیم نمود.

این تخت ها توسط صفحه ای از فولاد سرد با کیفیت بالا ساخته شده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. بدنه و سطح رویی تخت های بیمارستانی صحرایی خاصیت ضد خوردگی، ضد اسید، ضد باکتری، قابل شستشو و قابل ضد عفونی هستند. این صفحه از پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی