تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

زمانی که مسئله مرگ و زندگی در رساندن سریع یک بیمار به اورژانس و خدمات پزشکی مطرح باشد اهمیت استفاده از چرخ در تخت بیمارستانی و سایر تجهیزات مشخص می شود. یکی از مهم ترین اجزای تجهیزات پزشکی که میزان اهمیت آن به چشم نمی آید چرخ ها هستند. برای حمل بیماران می بایست از تخت های چرخ دار استفاده شود.

چرخ بیمارستانی

این چرخ ها باید به گونه ای طراحی گردند که آرام و بدون لرزش و سر وصدا حرکت نمایند. حرکت بدون سر و صدای چرخ ها برای حفظ آرامش در محیط بیمارستان ها یک امر ضروری می باشد. از جمله چرخ های مناسب برای استفاده در بیمارستان ها می توان به چرخ های لاستیکی، چرخ های پلی پروپلین و چرخ های پلی یورتان اشاره نمود. چرخ های بیمارستانی در دو نوع ثابت و گردان تولید گردیده که به منظور سهولت در حرکت و حمل و نقل تخت ها توسط پرستاران یا همراهان بیماران از آن ها استفاده می شود.

کاربرد چرخ در تجهیزات بیمارستانی

از چرخ های بیمارستانی در تجهیزاتی مانند انواع تخت بیمارستانی، چرخ دستی تجهیزات، انواع ترالی نظیر ترالی اورژانس، ترالی حمل دارو، ترالی ای کی جی و فشار سنج ها، پایه های سرم و تخت ها و میزهای جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. این چرخ ها باید از متریالی ساخته شوند که در صورتی که در تماس با مایعات مختلف مانند تمیزکننده ها و مواد ضد عفونی قرار گرفتند دوام لازم را داشته باشند. چرخ ها باید از ظرفیت بار بالایی برخوردار بوده و با پروفیل های کم مقاومت متصل گردند. این چرخ ها باید کار را در انواع سطوح و فضاهای تنگ را تضمین نمایند.

چرخ ترمزدار و قفل شونده

از چرخ های قفل شونده با سیستم مرکزی در تخت ها و برانکاردهای بیمارستانی استفاده می شود. این قفل ها به گونه ای طراحی گردیده اند که به افراد این امکان را می دهند که به طور همزمان تمامی چرخ ها توسط یک فرد قفل گردند. چرخ های بیمارستانی باید تحمل وزن بالای بیماران و تجهیزات نصب شده بر روی تخت ها را داشته باشند.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی یک شکن

متریال چرخ بیمارستانی

متریال چرخ ها بسیار متنوع می باشند. چرخ ها باید مقاوم در حرارت بالا باشند و در برابر مواد ضد عفونی کننده و در برابر انواع مواد اسیدی مقاوم باشند.

انواع چرخ بیمارستانی

چرخ لاستیکی

چرخ های لاستیکی نسبت به چرخ های پلی یورتان نرم تر بوده و در برابر مواد شیمیایی مقاوم می باشند. متریال این چرخ ها از جنس لاستیک های خاکستری رنگ بوده و روی سطوح مختلف هیچ گونه ردی از خود به جای نمی گذارند. چرخ های لاستیکی در دو نوع آج دار و بدون آج تولید گردیده که هر کدام مناسب برای استفاده در یک سطح خاص می باشند. این چرخ ها از روع انواع موانع به راحتی عبور کرده و در سطوح لیز بدون هیچ گونه لغزش حرکت می کنند.

چرخ پلی یورتان

چرخ های پلی یورتان بر روی سطوح صاف به راحتی حرکت می کنند اما مناسب برای استفاده در تمامی سطوح نخواهند بود. این چرخ ها نسبت به چرخ های لاستیکی در برابر مواد شوینده مقاوم تر بوده و درصد خورندگی آن ها بسیار کم است.

ویژگی های چرخ بیمارستانی

  1. قابلیت تعویض سریع چرخ ها
  2. دارا بودن ویژگی ضد سایش
  3. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و انواع آسیب ها
  4. دارای ویژگی بی صدا بودن
  5. انعطاف پذیری و ماندگاری بالا

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی