تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

تخت بیمارستانی تختی هستند که جهت معاینه و بستری بیمار از آن ها استفاده می شود. این تخت ها علاوه بر ساختار مقاوم باید دارای ظاهری مناسب و مقاوم باشند. مهم ترین مساله در طراحی تخت مریض، پارامترهایی می باشد که از ابتدا تا انتهای روند طراحی باید به آن ها توجه نمود.

از جمله پارامترهای قابل اهمیت در ساخت تخت ها، ارگونومی، قیمت تخت بیمارستانی، ایمنی تخت بیمارستانی، استانداردهای FDA، طراحی فرم بدنه و مواد مورد استفاده در ساخت این تخت می باشد. در تولید تخت بیمارستانی باید تمامی استانداردها را در نظر گرفت. با توجه به کاربری تخت ها و نیاز آن ها به شستشو و استریل، از رنگ های الکترواستاتیک که به عنوان بهترین محافظ و عایق با بالاترین کیفیت شناخته شده اند برای رنگ آمیزی تخت ها استفاده می شود.

همانطور که گفته شد از آن جایی که پوشش و زیبایی تخت ها از اهمیت بالایی برخوردار است در تخت های بیمارستانی از رنگ الکترواستاتیک به منظور پوشش تخت ها استفاده می شود. این نوع رنگ ها علاوه بر استفامت بالایی که دارند از نظر آنتی باکتریال قابلیت ضدعفونی خواهند داشت.

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 104 - تخت بیمارستانی صحرایی

رنگ الکترواستاتیک

رنگ های الکترواستاتیک بر خلاف مدل های رایج رنگ ها که به صورت مایع یافت می شوند پودری و جامد می باشند. این رنگ ها مانند مابقی رنگ ها دارای رزین، هاردنر، پیگمنت های مختلف، فیلر و مواد افزودنی می باشند. مواد تشکیل دهنده این رنگ ها کاملا به صورت پودری بوده و نحوه ترکیب و تولید آن ها مکانیسم خاص خود را دارد.

به منظور تولید این مدل از رنگ ها مواد اولیه به صورت مذاب با هم مخلوط می گردند و پس از سرد شدن طی دو مرحله به ذرات مطلوب تبدیل می گردند. به طور کلی به دلیل نحوه استفاده و مدل پاشیدن رنگ آن ها را رنگ های الکترواستاتیک می نامند. نحوه رنگ آمیزی توسط رنگ های الکترواستاتیک بر اساس باردار نمودن سطح فلز و پودر رنگ بوده و با جاذبه مثبت و منفی بین سطح و پودر، رنگ بر روی سطح می نشیند.

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

  • برگشت پذیری و مقرون به صرفه بودن
  • بدون حلال و دوستدار محیط زیست
  • امکان دستیابی به ضخامت بالا و بدون مشکل ریزش
  • قابلیت ضدعفونی و شستشو
  • مقاوم در برابر خراشیده شدن و آتش سوزی

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی