تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

تخت بیمارستانی لازمه هر مرکز درمانی و در واقع جزئی جدا نشدنی از این مراکز می باشند. امروزه انواع تخت بیمارستانی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و همسو با نیاز مراکز و مردم، پیشرفته تر شده است.

بیماران از زمان بستری شدن در بیمارستان تا زمان درمان و ترخیص و یا حتی بیمارانی که از تخت بیمارستانی در منزل استفاده می کنند بر روی این تخت ها در حال استراحت هستند.

تخت های بیمارستانی معمولا از ترکیبی از فلز و پلاستیک ساخته می شوند. آن ها به طور کلی به اندازه یک تختخواب با کمی طول اضافی هستند. این تخت ها بر روی چرخ ها سوار شده تا امکان تحرک را در مواقع اضطراری داشته باشند.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی دو شکن در تمام تخت ها، جنس و نوع متریال مواد مورد استفاده در تخت بیمارستانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت می باشد شاسی های به کار رفته در این تخت ها می باشد.

به طور کلی می توان گفت یکی از مهم ترین اجزای موجود در تخت بیمار، شاسی تخت بیمارستانی می باشد. مکانیزم اصلی تخت بیمار بر روی این شاسی ها سوار خواهد شد.

مشخصات شاسی تخت بیمارستانی

شاسی یا همان کناف تخت بیمارستانی باید از پروفیل های 30*50 با ضخامت 2 میلی متر تولید شود تا توانایی تحمل وزن بیمار را در هر وزنی همراه با متعلقات سوار شده داشته باشد.

در بعضی از انواع تخت ها مانند تخت های سه شکن، شاسی ها دارای مفاصل CNC هستند. تخت بیمارستانی شکن دار می بایست از فلز مرغوب درجه یک ساخته شود. شکن های این تخت ها باید دارای جنس محکم و قوی باشند تا بتواند در زمان حرکت دادن بدن بیمار به راحتی جا به جا شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی