تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

تخت ژنیکولوژی

تخت زایمان یا ژینوکولوژی در بخش زنان بیمارستان ها، در مطب دکتر زنان و همینطور زایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تخت ها در اتاق های عمل به حفظ هر چه بیشتر موقعیت بیمار و حالت های یک زایمان طبیعی و سهولت عمل کمک می کند . زنان باردار پس از ورود به بیمارستان و انجام اقدامات اولیه بستری به بخش زایشگاه منتقل شده و آماده زایمان می گردند. در بسیاری از موارد به دلیل خصوصیت های ویژه اینگونه تخت ها، مادر در تمام طول زایمان و نیز روزهای اولیه پیش وپس از زایمان روی همان تخت، بستری و معاینه می شود . به این ترتیب بسیاری از مشکلات و ناراحتی های ناشی از انتقال و جا به جایی مادر به برانکارد یا میز زایمان رفع می شود. تخت زایمان | تخت ژینوکولوژی

اجزای تخت ژینوکولوژی

تخت ژنیکولوژی از سه بخش ویژه تکیه گاه، محل نشستن و دراز کشیدن و محل قرارگیری پاهای بیمار تشکیل شده و دارای ضربه گیر و چرخ ها بزرگ برای حمل راحت تر می باشند . در بعضی از انواع تخت ها امکان اتصال تجهیزات به منظور رفع نیاز کادر پزشکی در مواقع خاص مانند احیا و تامین نیاز های بیمار وجود دارد . تخت های جدید جهت آسایش بیمار پهن تر بوده و دارای جای دست بیمار می باشند . از جمله تجهیزاتی که به این تخت ها اتصال پیدا می کنند را می توان ظرف جمع آوری مایعات فیزیولوژیک ، مایعات حاصل از شستشوی بیمار ، مسکن های گازی ، تشک های هوا و ... به منظور کنترل سلامت و محیا کردن آسایش بیمار را نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و انواع تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی