تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

تاثیر ایمنی تخت بیمارستانی بر استراحت بیماران

تخت بیمارستانی جزء اصلی ترین تجهیزات هتلینگ بیمارستان می باشد و از آنجایی که بیماران در تمام طول بیماری و دوران نقاهتشان بر روی این تخت ها استراحت می کنند باید طراحی تخت ها به گونه ای باشد که سطح کیفی بالایی را ارائه دهند.

در صورتی که تولید تخت بیمارستانی با کیفیت مناسب و در سطح استانداردهای بین المللی انجام نشود ممکن است صدمات جدی ای را به بیمار وارد نمایند. امروزه مراکز درمانی علاوه بر نوع طراحی تخت ها، کیفیت و سطح ایمنی تخت را نیز مد نظر می گیرند. انواع تخت بیمارستانی برای هر رده سنی سطح ایمنی متفاوتی را ایجاد می نماید. تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 104 - تخت بیمارستانی صحرایی

امکانات ایمنی در تخت بیمارستانی

همچنین می بایست برای بیمارانی که قابلیت انجام حرکت به راحتی ندارند، تخت های با قابلیت تنظیم ارتفاع در نظر گرفت که به آن ها در بالا و پایین رفتن از تخت کمک بسزایی نماید

ریل های موجود در کنار تخت نیز از افتادن ناگهانی بیماران در زمانی که هشیار نیستند محافظت می کنند.

چرخ های ترمزدار استفاده شده در این تخت ها از جا به جایی و حرکت تخت ها در سالن های لیز، در زمان هایی که عملیات احیا انجام می شود و یا حتی در زمان هایی به تخت ها توسط همراهان بیماران فشار وارد می شود جلوگیری می نماید.

کمربندهای موجود در تخت ها نیز می تواند ایمنی بیمارانی که سطح هشیاری پایینی دارند را افزایش دهند. همچنین سایز تخت ها راحتی و ایمنی مطلوبی را برای بیماران ایجاد می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل و یا نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی