تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

انتخاب تخت بیمارستانی مناسب

بیماران دارای مشکلات متفاوت بوده و به همین دلیل تخت هایی که در بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند مشخصات و امکانات گوناگونی دارند . تخت بیمارستانی نسبت به نیاز بیماران انتخاب می شوند و باید حتی الامکان علاوه بر رفع نیاز بیمار، موجب رضایت بیمار، همراه بیمار و پرستاران شود. از آنجایی که بیمارستان را می توان به عنوان خانه دوم بیمار در نظر گرفت باید به عواملی مانند ایجاد احساس آرامش و آسایش بیمار در طول زمان درمان و زمان سپری شده در محیط بیمارستان توجه کرد و تمام عوامل تاثیر گذار بر ایجاد شرایط مناسب را فراهم نماییم.

عوامل موثر بر انتخاب و خرید تخت بیمارستانی مناسب

ریل جانبی تخت بیمارستانی

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر بر میزان رضایت بیمار و همراهش در زمان بستری، احساس امنیت بیمار می باشد. ریل های کنار تخت ها می توانند از افتادن بیمار جلوگیری کنند. یکی از ویژگی های مهم این ریل ها متحرک بودنشان می باشد به طوری که در زمان های لازم می توان این ریل ها را به سمت پایین هدایت کرد تا بیمار برای پایین آمدن از تخت دچار مشکل نشود و پس از قرار گرفتن مجدد بیمار، ریل ها را به حالت اولیه برگرداند .

تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی

مهم ترین تفاوت میان تخت های بیمارستانی و تخت های معمولی قابلیت تنظیم ارتفاع آن ها می باشد. تخت های بیمارستانی به دو قسمت بالا تنه و پایین تنه تقسیم می شوند که هر کدام به صورت جداگانه قابل تنظیم می باشند . قسمت بالایی تخت ها در جا به جا کردن بیمار یا سازگار کردن تخت نسبت به محیط نقش بسزایی دارد.

شکن در تخت بیمارستانی

یکی دیگر از مشخصه های مهم تخت های بیمارستانی تعداد شکن موجود در تخت ها می باشد . تعداد شکن های موجود در این تخت ها نسبت به نیاز بیماران متفاوت خواهد بود. در صورتی که این مشخصه اهمیت زیادی برای شما داشته باشد نیاز به انتخاب تخت بیمارستانی شکن دار و بررسی تعداد شکن تخت بیمارستانی می باشد. تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی تمام ABS - تخت بیمارستانی برقی

موتور در تخت بیمارستانی برقی

با پیشرفت تکنولوژی اکثر تختهای بیمارستانی مجهز به سیستم های برقی می باشند و توسط پنلی که بر روی تخت ها نسب شده اند در حالت های مختلف تنظیم می شوند و کار را برای پرستاران و همراه بیمار آسان می کند. در صورت نیاز به انتخاب تخت برقی بیمار می بایست مشخصات موتور تخت بیمارستانی را بررسی نمایید.

سایر امکانات تخت بیمارستانی

بعضی دیگر از تخت ها دارای امکاناتی که می توان وسایل ضروری مانند سرم و کیسه ادرار بیماران به آن ها نسب کرد . تخت ها باید قابلیت تحمل وزن بیماران را داشته باشند . از جمله مواردی که باید در زمان خرید تخت بیمارستانی به آن توجه کرد کیفیت و متریال استفاده شده در تولید تخت بیمار می باشد و قابلیت شستشوی تخت بیمارستانی و ضد عفونی آن باید مد نظر قرار بگیرد. همچنین تخت های بیمارستانی متحرک باید دارای چرخ های گردان باشند تا در زمان جا به جایی و حرکت تخت روی سطوح مختلف دچار مشکل نشوند . برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و انواع تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی