تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۰
  • ۰

مشخصات موتور تخت بیمارستانی برقی

توان موتور دی سی تخت بیمارستانی 6000 نیوتون معادل 600 کیلوگرم جهت استراحت بیمار با هر محدوده وزنی می باشند که این امر استحکام بالای موتورها را نشان می دهد. در واقع قدرت موتور مهم ترین عامل تاثیرگذار بر کیفیت آن می باشد. از این موتورها علاوه بر استفاده در انواع تخت بیمارستانی در صندلی های پزشکی و زیبایی نیز استفاده می شود.

به دلیل استفاده از برق 24 ولت، این موتورها، خطری برای بیماران ایجاد نمی کند و ایمنی بیمار در تخت بیمارستانی حفظ می شود، در نتیجه از آنها در تولید تخت بیمارستانی استفاده می شود.

عملکرد این موتورها برای آرامش هرچه بیشتر بیمار بی صدا می باشند. جنس بدنه موتور از ABS بوده که همین امر باعث استحکام بالای بدنه موتور و جلوگیری از ورود گرد و غبار بر روی چرخ دنده ها و در نتیجه جلوگیری از افت توان موتور خواهد شد. چرخ دنده موتور، فلزی می باشد تا کارایی بالاتر و ساییدگی کمتری داشته باشد.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی تمام ABS - تخت بیمارستانی برقی دو تخت بیمارستانی سه شکن برقی - کد 101 و تخت بیمارستانی سه شکن برقی - کد 102 از موتور پرقدرت و با کیفیت استفاده می کنند تا بیماران در مراکز درمانی و یا افرادی که از تخت بیمارستانی در منزل استفاده می کنند بدون مشکل و به راحتی در آن استراحت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و انواع تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی، انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی