تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۱
  • ۰

تخت بیمارستانی شکن دار

تخت بیمارستانی شکن دار توسط کنترل های دستی و برقی قابلیت جابه جایی در نواحی مختلف را داشته و اصطلاحا به آن ها تخت های شکن دار برقی و مکانیکی گفته می شود. در تخت بیمارستانی برقی به راحتی تنها با فشردن یک دکمه توسط پرستاران یا همراهان بیمار، شکن در حالت های مختلفی نسبت به نیاز بیمار قرار می گیرد. این تخت ها دارای رویه های قابل شستشو و ضدعفونی می باشند. شکن توسط الکتروموتور و بازوهای مکانیکی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. تخت های شکن دارای به سه دسته تخت تک شکن، تخت دو شکن و تخت سه شکن در هر دو نوع تخت مکانیکی و تخت برقی تقسیم بندی می شوند.

تخت بیمارستانی سه شکن

در این مدل تخت شاهد سه شکن در نواحی مختلف تخت می باشیم که توسط کنترل برقی یا هندل های دستی می توان شیب بالا تنه را برای انجام فعالیت های روزانه بیمار تنظیم کرد.همچنین توسط این دو کنترلر قابلیت تنظیم شیب ران پا و بالا آمدن ساق پا امکان پذیر می باشد. از نمونه تخت های بیمارستانی سه شکن تجهیزات پزشکی صحرائی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخت بیمارستانی سه شکن برقی - کد 101

تخت بیمارستانی سه شکن برقی - کد 102

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 103

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 104

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 105

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد106

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی ABS - تخت بیمارستانی برقی - تخت بیمارستانی سه شکن

تخت بیمارستانی دو شکن

تخت دو شکن نسبت به تخت سه شکن از امکانات کمتری برخودار بوده و تنها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در ناحیه زیر کمر و قسمت زیر پا را دارد. در این مدل هم تنظیم ارتفاع هم به صورت برقی و هم به صورت مکانیکی انجام می شود . از تخت بیمارستانی دو شکن تجهیزات پزشکی صحرائی دیدن فرمایید.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی دو شکن

تخت بیمارستانی تک شکن

این مدل نسبت به دو مدل قبلی ابتدایی تر بوده و قابلیت های کمتری دارد. در تخت های تک شکن تنظیم ارتفاع صرفا در ناحیه کمر به وسیله کنترلر های برقی و دستی انجام می شود . از این مدل تخت ها بیشتر در درمانگاه ها یا منزل برای بیماران استفاده می کنند. از تخت بیمارستانی یک شکن تجهیزات پزشکی صحرائی دیدن فرمایید.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی یک شکن

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و انواع تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی، انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی