تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

  • ۱
  • ۰

استفاده از تخت بیمارستانی در خانه

بسیاری از افراد برای بازیابی توانایی و سلامت خود، محیط خانه را به بیمارستان و کلینیک های مراقبتی ترجیح می دهند. این مسئله در مورد افرادی که نیاز دارند برای طولانی مدت بستری باشند شایع تر می باشد. در واقع منازل شخصی بهترین مکان برای تأمین آسایش و آرامش بیمار بوده و سپری کردن دوره درمان در منزل باعث خواهد شد که بیمار با آرامش بیشتر مراحل درمان خود را طی کند. در بسیاری از موارد، استفاده از تخت بیمارستانی به منظور تأمین راحتی و حفظ امنیت بیمار ضروری می باشد. انواع تخت بیمارستانی به دلیل ابعاد استاندارد و برخورداری از محافظ های ریلی به بیمار حس امنیت و آرامش بیشتری را می دهد. در واقع ایمنی بیمار در تخت بیمارستانی بیشتر از تخت خواب معمولی می باشد. در واقع تخت بیمارستانی فقط در بیمارستان ها استفاده نمی شود بلکه از این تخت ها می توان در منازل نیز استفاده نمود.

برتری تخت بستری بر تخت خواب خانگی

تخت بستری به دلیل امکاناتی که دارد برای بیماران بستری شده در منزل مناسب تر و راحت تر از تخت خواب های خانگی می باشد. بنابر نیاز بیمار می توان از نمونه های متفاوت این تخت ها استفاده نمود. به طور مثال در بعضی از بیماران نیاز به تخت های ساده یا گاهی در بیمارانی که دچار شکستگی های زیادی می باشند نیاز به تخت شکن دار و برای مثال تخت سه شکن می باشد. در بیماران با شکستگی های پا و یا جراحی های ساده نیاز به حدود یک ماه بستری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت تخت بیمارستانی و تخت خواب معمولی از مقاله مربوطه بازدید فرمایید.

انتخاب تعداد شکن مناسب برای تخت بیمارستانی در منزل

تخت تک شکن مناسب برای استفاده توسط بیمارانی می باشد که مدت کوتاهی نیاز به بستری داشته و توانایی حرکت و تأمین نیازهای اولیه خود را دارند.

از تخت بیمارستانی یک شکن تجهیزات پزشکی صحرائی دیدن فرمایید

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی یک شکن تخت دوشکن قابلیت تنظیم و تغییر حالت در ناحیه سر و پا را داشته و برای بیمارانی که محدودیت حرکت دارند تأمین کننده آسایش بوده و از ورم پاها جلوگیری می کنند.

از تخت بیمارستانی دو شکن تجهیزات پزشکی صحرائی دیدن فرمایید.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی دو شکن تخت سه شکن علاوه بر تغییر حالت در ناحیه سر و پا دارای قابلیت تغییر زاویه کمر و زانو هستند. این تخت ها برای بیمارانی که مدت زمان بیشتری نیاز به بستری دارند و یا جراحی های ارتوپدی انجام داده اند، بسیار مناسب هستند. از نمونه تخت های بیمارستانی سه شکن تجهیزات پزشکی صحرائی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخت بیمارستانی سه شکن برقی - کد 101

تخت بیمارستانی سه شکن برقی - کد 102

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 103

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 104

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 105

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 106

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی ABS - تخت بیمارستانی برقی - تخت بیمارستانی سه شکن

انتخاب تخت بیمارستانی برقی یا دستی برای منزل

استفاده از تخت بیمارستانی دستی در منزل، هزینه کمتری را تحمیل می کند. اما استفاده از تخت بیمارستانی برقی منجر به هزینه بیشتری خواهد شد که این هزینه به علت فراهم شدن راحتی بیشتر و امکانات بهتر برای بیمار می باشد.

قیمت تخت بیمار

قیمت تخت بیمارستانی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب تخت مناسب می باشد. مواد مورد استفاده در تخت بیمارستانی بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی