تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی صحرایی تولید کننده انواع تخت بیمارستانی

صنایع پزشکی صحرایی با تولید انواع تخت بیمارستانی و بستری با بیش از 15 سال سابقه تولید در سال 1382 تاسیس گردیده است. تجهیزات پزشکی صحرائی در زمینه تجهیزات اتاق عمل و اورژانس، انواع ترالی بیمارستانی و.... جزء شرکت های مطرح بوده و لیفتینگ بیمارستانی به طور کامل توسط این مجموعه صورت می گیرد. به منظور مشاهده انواع تخت های بیمارستانی صحرائی و سایر تجهیزات بیمارستانی از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

۱ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ریل جانبی تخت بیمارستانی | حفاظ تخت بیمارستانی

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر  میزان رضایت بیمار و همراهش در زمان بستری، احساس امنیت بیمار می باشد. ریل کنار تخت می تواند از افتادن بیمار جلوگیری کند. یکی از ویژگی های مهم این ریل ها متحرک بودنشان می باشد به طوری که در زمان های لازم می توان این ریل ها را به سمت پایین هدایت کرد تا بیمار برای پایین آمدن از تخت دچار مشکل نشود و پس از قرار گرفتن مجدد بیمار، ریل ها را به حالت اولیه برگرداند .ریل های جانبی که در دو طرف تخت های بیمارستانی نصب گردیده اند از جنس فلزات مرغوب هستند.

چرخ های متحرک

نصب چرخ های متحرک قفل شونده در زیر پایه های ثابت تخت های بیمارستانی باعث سهولت در جا به جایی بیمار بر روی انواع سطوح می گردد. مزیت استفاده از این چرخ ها زمانی به چشم می آید که شما می توانید به وسیله این چرخ ها تخت های بیمارستانی را به راحتی جا به جا نمایید. قفل های موجود در این چرخ ها به شما این امکان را می دهند که در مواقعی که نیاز به جا به جایی ندارید آن ها را قفل نموده تا از تکان های احتمالی تخت ها جلوگیری نمایید.

ابعاد تخت های بیمارستانی

این تخت ها در مقایسه با تخت های معمولی از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند. ابعاد استاندارد این تخت ها شامل طول 220 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر می باشد.

تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی

مهم ترین تفاوت میان تخت های بیمارستانی و تخت های معمولی قابلیت تنظیم ارتفاع آن ها می باشد. تخت های بیمارستانی به دو قسمت بالا تنه و پایین تنه تقسیم می شوند که هر کدام به صورت جداگانه قابل تنظیم می باشند . قسمت بالایی تخت ها در جا به جا کردن بیمار یا سازگار کردن تخت نسبت به محیط نقش بسزایی دارد.

وجود شکن ها در تخت های بیمارستانی

یکی دیگر از مواردی که تخت های بیمارستانی را از تخت های معمولی متمایز می نماید، قابلیت تغییر زاویه می باشد. به این نقاط قابل تغییر شکن می گویند. وجود شکن ها به بیماران کمک می نمایند که به راحتی در موقعیت های دلخواهشان قرار گیرند. با توجه به میزان وخامت حال بیماران تخت های تک شکن ، دو شکن و سه شکن توصیه می شوند.

بنابراین می توان به این موضوع اشاره نمود که تخت های بستری  بر خلاف اسمشان تنها جهت استفاده در بیمارستان ها نبوده بلکه از این نوع تخت ها در منازل نیز استفاده می شود. تخت های بیمارستانی با توجه به امکاناتشان بهترین کیفیت را برای استراحت و طی کردن دوره درمان ایجاد می نمایند.

با توجه به نیاز بیمار، می توان نمونه های مختلفی از تخت های بیمارستانی را انتخاب نمود. یه طور مثال عده ای از بیماران نیاز به تخت های بیمارستانی معمولی داشته و یا در بیمارانی که دچار شکستگی های زیادی هستند تخت بیمارستانی شکن دار نیاز می باشد.

سایر امکانات تخت بیمارستانی

گاهی اوقات در برخی از بیماران نیاز به نصب تجهیزات اضافی در بدنه تخت می باشد. لذا تخت های مورد استفاده برای این بیماران باید از نوعی انتخاب گردند که قابلیت نصب تجهیزات اضافی را داشته باشند. مانند نصب کیسه ادرار یا سرم و…. . تخت ها باید قابلیت تحمل وزن بیماران را داشته باشند . از جمله مواردی که باید در زمان خرید تخت بیمارستانی به آن توجه کرد کیفیت و متریال استفاده شده در تولید تخت بیمار می باشد و قابلیت شستشوی تخت بیمارستانی  و ضد عفونی آن باید مد نظر قرار بگیرد.

 

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی تمام ABS - تخت بیمارستانی برقی